Aktuální zprávy

Juniorští mistři světa zdarma? V Chomutově vinou kolapsu pokladen ano!

18.08.2011 Tisková zpráva
C h o m u t o v - Dnešní test pokladních systémů dopadl nedostatečně. Potíže se stabilitou a funkčností systému nadále přetrvávají a proto se až do zprovoznění nového systému bude na hokej chodit zdarma. Díky tomuto rozhodnutí tak mezistátní utkání mezi Českem a Ruskem U20 budou zcela zdarma. Pokud chcete vidět špičkový juniorský hokej, přijďte na stadión včas.

Hned na svém startu, zhruba dvě hodiny před utkání s Berounem, se pokladní systémy zhroutily. „V podstatě to dopadlo tak, jak jsme předpokládali. Bohužel dodavatelé trvaly na svém, že systém je připravený a plně funkční. V ostrém režimu pak sami viděli, že zkrátka není. Museli jsme to nechat dojít až do tohoto stavu, protože jednání nikam nevedla. Dodavatel byl přesvědčen o tom, že jeho systém je bezvadný, my jsme naopak měli zkušenosti, že tomu tak rozhodně není,” vysvětluje dnešní kolaps obchodní a marketingový ředitel klubu David Dinda.

Napsáno již bylo mnoho, resumé je nyní asi zcela jasné. Klub začne jednat s vlastním dodavatelem pokladních a turniketových systémů a nasadí do provozu jím placený software. „Z naší strany již není akceptovatelné znovu a znovu zkoušet nevyzkoušené. Vstoupíme do jednání s prověřenou ticketingovou společností, která má s těmito systémy dlouholeté zkušenosti.” Za jak dlouho bude možné přejít na nezávislý pokladní systém, není jasné. „Dílčí problém je v tom, že od současných dodavatelů potřebujeme uvolnit určité technické záležitosti tak, aby turnikety akceptovali čárové kódy externího prodejce vstupenek. Jsme v poměrně složité situaci,” přiznává David Dinda.

Co bude s držiteli permanentních vstupenek? Majitelé permanentek, nechť je na utkání pořádaných klubem využijí jako místenky na svá sedadla. O tom, zda-li bude karty nutné vyměnit za jiné, bude rozhodnuto až po jednání s novým dodavatelem. „V tento okamžik již nejde jen o finanční ztráty, které nám jsou způsobeny. Dodavatelé si výrazně zahrávají s dobrým jménem našeho klubu, protože v konečném důsledku jejich vinou jsou poškozeni naši zákazníci. Nemůžeme udělat nic jiného než-li se omluvit a doufat, že situace bude v rozumném čase vyřešena,” uzavřel Dinda.