středa 20.11.
MS žen 2025 v Českých Budějovicích se blíží! Vstupenky už jsou v prodeji
Společnost KLH Chomutov, a.s., zabývající se sportovní činností, nabízí pozici asistentky / asistenta managementu v mladém, dynamickém kolektivu. Náplní práce bude v první řadě administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení, obchodní korespondence, dokumentace, denní agenda. Nástup ihned.
Požadujeme: - SŠ vzdělání - výbornou znalost práce na PC (zejména Word, Excel, obsluha internetu) - řidičský průkaz sk. B - komunikativnost, svědomitost, příjemné vystupování - spolehlivost, přesnost, flexibilitu - vhodné pro absolventy Nabízíme: - zázemí ambiciózní společnosti s dlouholetou tradicí - adekvátní platové ohodnocení - různorodou, zajímavou práci v mladém kolektivu - práci na hlavní pracovní poměr
Pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s přiloženou fotografií na e-mailovou adresu: dinda@klhchomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "POPTÁVKA POZICE ASISTENT/KA". Všechna Vaše data jsou považována za důvěrná. Odpověď od nás obdržíte nejpozději do deseti dnů.