Aktuální zprávy

S novou sezónou nový systém prodeje suvenýrů

Napsal 14.9.2007 David Nováček
C h o m u t o v - Po vydařeném vstupu do nové sezóny se chomutovští hokejisté již zítra představí poprvé na domácím ledě. Soupeřem jim bude nováček z Krkonoš, celek Vrchlabí. Těsně před startem nového ročníku si klub dovoluje informovat fanoušky o několika novinkách. Tou nejvýraznější zřejmě je změna systému prodeje klubových suvenýrů.
KLH Chomutov se rozhodl jít cestou prodeje klubové licence na výrobu suvenýrů a veškerý servis při výrobě, prodeji a distribuci přebírá specializovaná firma. "V minulosti jsme měli velké problémy s tím, že suvenýry byly v prodeji poměrně pozdě. Souvislo to hlavně s různorodostí dodavatelů. V podstatě existují dvě možnosti jak v tomto postupovat: buď se o všechno stará samotný klub nebo výrobu, prodej i distribuci zajištuje jedna specializovaná firma. My jsme se rozhodli vyzkoušet letos tu druhou variantu," vysvětluje změnu marketingový manažer David Dinda. Chomutovští činnovníci si ke spolupráci nevybrali žádného nováčka, suvenýry bude zajišťovat společnost SPORTIVO, která dlouhodobě spolupracuje s extraligovým Kladnem. "Právě z Kladna máme dobré reference, spolupráce tam funguje již delší dobu a kladenští příznivci jsou velice spokojeni."

A jak bude prodej suvenýrů vypadat v reálu? Příznivců chomutovského hokeje se změna dotkne zejména na internetu. Prodej přes internet bude probíhat výhradně na stránkách www.sportivo.cz. Tam budou přijímány veškeré objednávky. Jinak se i nadále bude prodávat ve stánku se suvenýry přímo na stadionu nebo ve sportovním obchodě VILA. "Základní sortiment měl být již k dispozici, bohužel jsme u stejného výrobce museli reklamovat tmavou sadu zápasových dresů (špatný odstín modré), takže veškeré své snahy firma Sportivo upnula k hráčským dresům a suvenýry se o týden zpozdí. Mám přislíbeno, že v průběhu příštího týdne se již začne plnit internetový obchod a postupně dorazí věci i do prodejen v Chomutově," řekl Dinda. V základním sortimentu by neměly chybět fans dresy, minidresy, pletené šály, kšiltovky a další. "Postupně se počítá s tričkem, mikinou atd. Reálná je i možnost výroby něčeho specifického přímo na žádost fanoušků. Určitě je možné obracet se přímo na Sportivo."

Staronovou záležitostí je barevný chomutovský magazín Chomutovská trefa. I tady se letos dočkáme několika drobných novinek a změn. Tou nejpříjemnější jistě je fakt, že majitelé celosezónních vstupenek dostanou atraktivní barevné čtení každý měsíc zdarma. Další změnou jsou termíny, kdy Trefa bude vycházet. Nové vydání bude na pultech vždy v polovině měsíce. "Postupně chceme Trefu plnit takovým oddechovým. vyloženě magazínovým čtením. Vše by mělo mít více štávy a vyvarujeme se strohých statistických článků apod." Premiérová Trefa v nové sezóně vyjde tedy poprvé 22. září a prodávat se bude na derby s Mostem.

Chystají se i změny v pořadatelské službě. Od prvního domácího duelu bude pořádek hlídat nová bezpečnostní agentura. "Poměr pořadatelů bude zhruba půl na půl (agentura, vlastní lidé). Agentura bude působit hlavně na vstupech do stadionu, naši lidé pak uvnitř," přiblížil David Dinda. Klub tedy žádá všechny fanoušky, aby novou agenturu zcela respektovali.