Už tradičně se barvy speciálních dresů pro nemocniční utkání liší od těch, v nichž A-tým hraje mistrovské zápasy v dané sezóně. Tentokrát došlo na kombinaci fialové barvy se tyrkysovými prvky. „Grafické studio Trifor připravilo několik návrhů loga. Po jeho vybrání jsme se domluvili, že některé prvky z nepoužitých log přeneseme na dresy,“ popisuje kreativní šéf klubového marketingu Roman Jüngling. „Proto kromě loga dominují dresů tři různé prvky symbolizující nervová spojení a samotné logo letošního ročníku je také uvnitř čísel,“ doplňuje ještě.
V partyboxu pod režií v rohu na straně domácího
kotle naproti fanshopu budou přítomny chomutovské sestřičky, které zájemcům o
přestávkách změří puls, krevní tlak a hladinu cukru v krvi. Na druhé straně
u fanshopu si pak bude možné vyzkoušet na figuríně první pomoc. „Já osobně
jsem rád, že naši fanoušci si mohou v rámci utkání pro nemocnici nechat
změřit základní hodnoty a vyzkoušet první pomoc. Člověk opravdu nikdy neví, kdy
se mu takové informace budou hodit, což dokázal i příběh Pavla Čihaře, u
kterého byla důležitá mimo jiné i rychlá reakce jeho manželky,“ líčí Roman
Jüngling.
Během samotného utkání bude možné u hostesek zakoupit
minidresy, které budou kopií těch zápasových, a ve fanshopu speciální puky. „Při
zápase prozradíme minimální ceny a stejně jako v minulosti v podobných
případech budeme rádi za jakýkoliv příspěvek navíc,“ vypráví muž, který je
zároveň režisérem multimediální kostky. Také ta nabídne jako vždy speciální
program včetně hudby v duchu nemocničního utkání. „A tentokrát jsme
připravili i jedno překvapení pro milovníky českého zlatavého moku, kteří dostanou
možnost pomoci také díky místnímu pivovaru Karásek & Stülpner, jemuž bychom
tímto chtěli poděkovat za podporu našeho projektu,“ uzavírá Roman Jüngling.